Login til PLANDAY

Hos Bestcare benytter vi os af vikar systemet Planday.
Når du bliver oprettet i vores system, vil du modtage en mail direkte fra vikar systemet Planday. Her vil du modtage din login oplysninger.

Du vil yderligere modtage en mail fra os vedr. benyttelse af Planday. Vejledningen vil du også kunne finde på Planday under “overblik” på “opslagstavlen”. Har du brug for yderligere hjælp til systemet er du velkommen til at kontakt os.

Dit brugernavn til Planday er din e-mailadresse, og din adgangskode er selvvalgt. Glemmer du din adgangskode, skal du kontakt os, så kan vi nulstille den.

SE VORES PLANDAY

Stil dig til rådighed

For at vi kan tilbyde dig vagter, så er det vigtigt, at du stiller dig til rådighed for vagter. Når du er logget ind på Planday (appen), skal du under “Mere”, herefter skal du trykke på “Tilgængelighed”. Efterfølgende skal dy trykke på “Redigér” så du kan angive din tilgængelighed på den pågældende dag du ønsker, under kommentar kan du tilføje i hvilket tidsrum du er tilgængelig.

Hvis du stiller dig til rådighed for en dagvagt, så er det vigtigt, at du har lyd på din telefon fra kl. 05.30 om morgenen, så vi kan få fat i dig, da du typisk vil skulle møde op til kl. 07.00. Det samme gør sig gældende for aften- og nattevagter. Typisk ringer vi 2-3 timer før du skal møde ind til disse vagter.

Er der nogle datoer, hvor du ved, at du ikke kan arbejde, så vælg ”utilgængelig”, så planlæggeren kan se, at du ikke har mulighed for at arbejde den pågældende dag.

Hold kalenderen opdateret! Har du stillet dig til rådighed en dato, hvor du finder ud af, at du skal noget andet, så er det vigtigt, at du går ind og ændrer din status til ”utilgængelig”, så vi ikke ringer til dig forgæves.