Login til Vikarprogram

Når du bliver oprettet som vikar hos Bestcare, så modtager du 2 mails direkte fra Vikarprogram. Den ene mail er ift. at bekræfte din email-adresse, og den anden er vedr. tilknytningsaftalen, som du skal underskrive digitalt. Når du skal underskrive denne, så bliver du bedt om at indtaste en kode, før du kan få lov til at vælge ”Send signeringskode”. Den kode du skal bruge, er din adgangskode. Herefter kan du trykke på ”Send signeringskode”. Efter du har trykket på denne, så bliver der tilsendt en 6-cifret kode til din mail, som du skal indtaste inden for 90 sekunder, og når du har indtastet koden, så er aftalen underskrevet.

Dit brugernavn er din emailadresse, og din adgangskode har du modtaget pr. mail. Har du glemt din adgangskode, så kan du lave en ny ved at vælge “Glemt adgangskode?” på loginsiden.

SE VORES VIKARPROGRAM

Stil dig til rådighed

For at vi kan tilbyde dig vagter, så er det vigtigt, at du stiller dig til rådighed for vagter. Gå ned i kalenderen på forsiden, når du er logget ind, og gå ind på de forskellige datoer, og vælg ”dag, aften eller nat” eller alle 3 dele, hvis du har mulighed for at stå til rådighed for en vagt hele døgnet den pågældende dato.

Hvis du stiller dig til rådighed for en dagvagt, så er det vigtigt, at du har lyd på din telefon fra kl. 05.30 om morgenen, så vi kan få fat i dig, da du typisk vil skulle møde op til kl. 07.00. Det samme gør sig gældende for aften- og nattevagter. Typisk ringer vi 2-3 timer før du skal møde ind til disse vagter.

Er der nogle datoer, hvor du ved, at du ikke kan arbejde, så vælg ”Optaget”, så planlæggeren kan se, at du ikke har mulighed for at arbejde den pågældende dag.

Hold kalenderen opdateret! Har du stillet dig til rådighed en dato, hvor du finder ud af, at du skal noget andet, så er det vigtigt, at du går ind og ændrer din status til ”Optaget”, så vi ikke ringer til dig forgæves.